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Foto: Matthias Friel

The Language of Advertising - Einzelansicht

Veranstaltungsart Seminar Veranstaltungsnummer
SWS 2 Semester SoSe 2021
Einrichtung Institut für Anglistik und Amerikanistik   Sprache englisch
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Belegungsfrist 06.04.2021 - 10.05.2021

Belegung über PULS
Gruppe 1:
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    Tag Zeit Rhythmus Dauer Raum Lehrperson Ausfall-/Ausweichtermine Max. Teilnehmer/-innen
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Seminar Mi 16:00 bis 18:00 wöchentlich 14.04.2021 bis 21.07.2021  Online.Veranstaltung Latic  
Kommentar

In advertising, language is described as ”the ultimate power” and in that very spirit this course will dive into the diverse mechanisms of advertising and the power of language therein. Topically, this course explores structural and, more importantly, cultural aspects of language in advertisements from various cultural backgrounds such as anglophone Africa, South- and Southeast Asia, and the UK and US. Students are required to work on own research projects with the theoretical background and analytical tools provided in class.

Literatur tba

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Keine Einordnung ins Vorlesungsverzeichnis vorhanden. Veranstaltung ist aus dem Semester SoSe 2021 , Aktuelles Semester: SoSe 2024